Advertisement

סיירת מטכ עמנואל מורנו / כיפה סרוגה נשק בהצלב פרק מהספר המוקדש לסגן אלוף עמנואל מורנו ×– ל מעריב : במסגרת אותו מבצע הונחת גם כוח פשיטה מתנייד של סיירת מטכל, בהובלת סאל עמנואל מוֹרֶנוֹ זל, כשהוא מסוערב (צנזורה).

סיירת מטכ עמנואל מורנו / כיפ×" סרו×'×" נשק ×'×"צל×' פרק מ×"ספר ×"מוק×"ש לס×'ן אלוף עמנואל מורנו ×– ל מערי×' : במסגרת אותו מבצע הונחת גם כוח פשיטה מתנייד של סיירת מטכל, בהובלת סאל עמנואל מוֹרֶנוֹ זל, כשהוא מסוערב (צנזורה).. החיילים ניהלו חילופי אש עם אנשי חיזבאללה אנחנו יודעים שאמצעי לחימה מוסיפים לזרום ללבנון, בעיקר דרך הגבול הסורי באזור הבקעה. סיירת מטכל נקראה בעבר יחידה 269 או 262 והיא מהווה את יחידת הקומנדו של צהל ומשתייכת לאגף המודיעין. מתן, גם כן בן הצוות שלנו, וחבר קרוב מאוד של עמנואל ספד לו על קברו אתמול, במלאות שבעה ימים למותו. סיירת מטכל עוזבת את פתח תקווה. ייעודה המרכזי הוא איסוף מודיעין מעבר לקווי האויב באמצעות הטמנת מכשירים לאיסוף מודיעין אותות,2 והיא מאומנת בכל סוגי הלחימה.

מורנו הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם לאחר מותו, בשל תפקיד רגיש שמילא. הסיירת אוספת מודיעין בשטחי האויב ובמשך שנים היא תפקדה כיחידת ההשתלטות הבכירה של ישראל לאחר אירועי טרור ופיגועי מיקוח. כשנדמה היה שקולות המלחמה נדמו, אירע האסון. בתו הבכורה צפויה להתגייס לצהל באוקטובר הקרוב.ערוץ 7 20/07/2020 09:05. היחידה מאומנת בכל סוגי הלוחמה היבשתית ונדרשת גם לפעולות מיוחדות.

עמנואל מורנו Tipid1blog
עמנואל מורנו Tipid1blog from img.youtube.com
דני יתום חשב שלג'ינג'ים אין סיכוי, אבו וילן הופתע מקלות המבחנים, ונתניהו בכלל רצה להיות צנחן. בסיס האם של סיירת מטכל נמצא במחנה סירקין בפתח תקווה. אביו, אילן מורנו, סמנכל בביטוח הלאומי, עלה יחד עם רעייתו מפריז בשנת תשלב. הסיירת אוספת מודיעין בשטחי האויב ובמשך שנים היא תפקדה כיחידת ההשתלטות הבכירה של ישראל לאחר אירועי טרור ופיגועי מיקוח. דיגלי זל היה מפקד היחידה. על פועלו רב השנים למען ביטחון מדינת ישראל, ועל השתתפותו בפעילויות מבצעיות במלחמת לבנון השנייה, הוענק לו ציון לשבח מראש אגף המודיעין בצהל. השירות בסיירת מטכל בנוי משירות חובה בסיסי לגברים (שנתיים ושמונה חודשים) ולאחריו שירות קבע של 3 שנים, כאשר השנה האחרונה תוקדש ללימודי תואר אקדמי שנה א', במקצוע לבחירתך, אותם תמשיך כאזרח. סיירת מטכל נקראה בעבר יחידה 269 או 262 והיא מהווה את יחידת הקומנדו של צהל ומשתייכת לאגף המודיעין.

משה מורנו, אח של עמנואל מורנו היד, התפרץ לחדרו של חבר הכנסת מתן כהנא שהיה עם מורנו בצוות בסיירת מטכל ואמר לו:

ארכיון התמונות של עמנואל מורנו2 תמונות משויכות לתגית זו. נפתלי בנט על עמנואל מורנו זל במפגש עם חניכי יובל עילם. התגייסנו באותו יום, עשינו מסלול יחד ואנחנו חברים מזה 16 שנה. מורנו ושאר לוחמי סיירת מטכל יצאו למשימות עלומות מעבר לגבול. הפעולה הצליחה אך מורנו נהרג בעת הנסיגה מהיעד, בהתקלות עם פעילי חזבאללה. אני רוצה שתגיד לי בפנים שזה מה שאחי חשב, זה. זמן קצר לאחר הכרזת הפסקת האש בין ישראל לחיזבאללה, נשלחה סיירת מטכל למשימה באזור הכפר בעלבכ בדרום לבנון. עמותת בדרכי עמנואל מורנו נוסדה לזכרו של עמנואל יהודה מורנו זל, קצין צהל ששירת בצבא במשך 17 שנה. סאל עמנואל מורנו זל, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון, היה מגדולי הלוחמים של צהל. היה זה כשכוח משולב של סיירת מטכל ויחידת שלדג פשט על בית החולים דר אל־חיכמה בעומק שטח לבנון, בבעל בק, כחלק מרעיון שהגו בזירת טרור, בחטיבת המחקר באגף המודיעין. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. הפעולה הסודית שחשף טראמפ לרוסים. דני יתום חשב שלג'ינג'ים אין סיכוי, אבו וילן הופתע מקלות המבחנים, ונתניהו בכלל רצה להיות צנחן.

תודה לכם על העשייה שלכם למען העם הזה. היחידה חוגגת יובל וכל הגדולים מתגייסים למשימה. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. עמנואל היה דמות בכירה ביחידת העילית סיירת מטכל והיה אחד הקצינים הבכירים המעוטרים. אתה חושב שלניצן הורוביץ קל שמנכל מועצת ישע יהיה ראש הממשלה?

×'ם ×'מערכ×
×'ם ×'מערכ×" ×"×'א×" צ×" ל ×™×–×"קק ל×'×™×'ורים ×—×'ים ×"ארץ from img.haarets.co.il
בתו הבכורה צפויה להתגייס לצהל באוקטובר הקרוב.ערוץ 7 20/07/2020 09:05. דיגלי זל היה מפקד היחידה. לקראת יום השנה למותו של מורנו. השירות בסיירת מטכל בנוי משירות חובה בסיסי לגברים (שנתיים ושמונה חודשים) ולאחריו שירות קבע של 3 שנים, כאשר השנה האחרונה תוקדש ללימודי תואר אקדמי שנה א', במקצוע לבחירתך, אותם תמשיך כאזרח. ייעודה המרכזי הוא איסוף מודיעין מעבר לקווי האויב באמצעות הטמנת מכשירים לאיסוף מודיעין אותות,2 והיא מאומנת בכל סוגי הלחימה. אביה היתה רק בת 5 כששכלה את אביה בפעולה סודית בבעלבכ, בעומק לבנון. הפעולה הסודית שחשף טראמפ לרוסים. עוד כתבות בנושא עמנואל מורנו.

עמותת בדרכי עמנואל מורנו נוסדה לזכרו של עמנואל יהודה מורנו זל, קצין צהל ששירת בצבא במשך 17 שנה.

עמותת בדרכי עמנואל מורנו נוסדה לזכרו של עמנואל יהודה מורנו זל, קצין צהל ששירת בצבא במשך 17 שנה. דיגלי זל היה מפקד היחידה. סיירת מטכל עוזבת את פתח תקווה. הסיירת אוספת מודיעין בשטחי האויב ובמשך שנים היא תפקדה כיחידת ההשתלטות הבכירה של ישראל לאחר אירועי טרור ופיגועי מיקוח. הוא אחד מחללי צהל היחידים שתמונתם לא הותרה מעולם לפרסום, בשל רגישות התפקיד מורנו סיפרה על מעט מהפעולות של בעלה שניתן היה לחשוף: סיירת מטכל היא יחידת עילית בכוחות המיוחדים של צהל המתמחה בסיור מיוחד ולוחמה בטרור. התגייסנו באותו יום, עשינו מסלול יחד ואנחנו חברים מזה 16 שנה. חצי שנה לאחר פליטת הפה של טראמפ, הנה כל מה שאפשר לספר על המבצע הנועז של המוסד וסיירת מטכל בתוככי סוריה. הוא אמר כי המסוקים לא נחתו באותו מקום שבו פעלו סיירת מטכל ויחידת שלדג. היחידה מאומנת בכל סוגי הלוחמה היבשתית ונדרשת גם לפעולות מיוחדות. דני יתום חשב שלג'ינג'ים אין סיכוי, אבו וילן הופתע מקלות המבחנים, ונתניהו בכלל רצה להיות צנחן. היה זה כשכוח משולב של סיירת מטכל ויחידת שלדג פשט על בית החולים דר אל־חיכמה בעומק שטח לבנון, בבעל בק, כחלק מרעיון שהגו בזירת טרור, בחטיבת המחקר באגף המודיעין. כשהם פרצו לחדר של דיראני ואשתו התחילה לצרוח, הם היו צריכים לשמור על שקט וצריך היה להשתיק אותה.

עמנואל היה דמות בכירה ביחידת העילית סיירת מטכל והיה אחד הקצינים הבכירים המעוטרים. היה זה כשכוח משולב של סיירת מטכל ויחידת שלדג פשט על בית החולים דר אל־חיכמה בעומק שטח לבנון, בבעל בק, כחלק מרעיון שהגו בזירת טרור, בחטיבת המחקר באגף המודיעין. על פועלו רב השנים למען ביטחון מדינת ישראל, ועל השתתפותו בפעילויות מבצעיות במלחמת לבנון השנייה, הוענק לו ציון לשבח מראש אגף המודיעין בצהל. אלמנתו של עמנואל מורנו מצטרפת למאבק להשבת החיילים והאזרחים מעזה. ארכיון התמונות של עמנואל מורנו2 תמונות משויכות לתגית זו.

×
×"ותר לפרסום קולו של עמנואל מורנו ×"×™ ×" ש×'ו אומר ×"×'רי תור×" ל×"עת from ladaat.co
לפוסט, שנכתב בערב יום הזיכרון לפני כשנתיים, צורפה תמונה נדירה של מורנו מטיול בסיני, בו הוא נראה עומד כשגבו מופנה למצלמה. על פועלו רב השנים למען ביטחון מדינת ישראל, ועל השתתפותו בפעילויות מבצעיות במלחמת לבנון השנייה, הוענק לו ציון לשבח מראש אגף המודיעין בצהל. מתן, גם כן בן הצוות שלנו, וחבר קרוב מאוד של עמנואל ספד לו על קברו אתמול, במלאות שבעה ימים למותו. ייעוד הסיירת הוא איסוף מודיעין מעבר לקווי האויב (ולפי פרסומים זרים בעיקר הטמנת מכשירים לאיסוף מודיעין אותות), שחרור בני ערובה במתארים מורכבים, לוחמה בטרור ועוד. במהלך טקס כתיבת אותיות בספר תורה שקיים ארגון יד לבנים בנוכחות ראש הממשלה, סיפר האב לאורחים כי הוא מביע תמיהה מדוע עשר שנים אחרי שבנו נפל כגיבור בקרב. הפעולה הצליחה אך מורנו נהרג בעת הנסיגה מהיעד, בהתקלות עם פעילי חזבאללה. אני רוצה שתגיד לי בפנים שזה מה שאחי חשב, זה. ייעודה המרכזי הוא איסוף מודיעין מעבר לקווי האויב באמצעות הטמנת מכשירים לאיסוף מודיעין אותות,2 והיא מאומנת בכל סוגי הלחימה.

ארכיון התמונות של עמנואל מורנו2 תמונות משויכות לתגית זו.

נפתלי בנט על עמנואל מורנו זל במפגש עם חניכי יובל עילם. התגייסנו באותו יום, עשינו מסלול יחד ואנחנו חברים מזה 16 שנה. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. ארכיון התמונות של עמנואל מורנו2 תמונות משויכות לתגית זו. במסגרת אותו מבצע הונחת גם כוח פשיטה מתנייד של סיירת מטכל, בהובלת סאל עמנואל מוֹרֶנוֹ זל, כשהוא מסוערב (צנזורה). קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. אתה חושב שלניצן הורוביץ קל שמנכל מועצת ישע יהיה ראש הממשלה? מורנו הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם לאחר מותו, בשל תפקיד רגיש שמילא. הוא השתתף בעשרות מבצעים מסוכנים, אך תמונתו של סאל עמנואל מורנו, שנהרג בפעולה נועזת של סיירת מטכל. לקראת יום השנה למותו של מורנו. היחידה כפופה למערך המבצעים המיוחדים באגף המודיעין. סיירת מטכל, הידועה גם בשם היחידה, היא יחידת קומנדו צהלית השייכת לאגף המודיעין. השירות בסיירת מטכל בנוי משירות חובה בסיסי לגברים (שנתיים ושמונה חודשים) ולאחריו שירות קבע של 3 שנים, כאשר השנה האחרונה תוקדש ללימודי תואר אקדמי שנה א', במקצוע לבחירתך, אותם תמשיך כאזרח.

קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל עמנואל מורנו. בסיס האם של סיירת מטכל נמצא במחנה סירקין בפתח תקווה.

Posting Komentar

0 Komentar